יום שני, 30 בנובמבר 2015

סדנה בהנאה - חלק 1

איזה כיף לי.. אני גרה במושב עם נשים אוהבות יצירה. הבעיה - חוסר הזמן התמידי בו אני חיה כבר כמה שנים גורם לי להסתגר בבית ולנצל דקות פנויות ליצירה שלי.
אבל.. כשליאת הציעה - לא יכולתי לסרב. והמקסימה הזאת גם אירגנה הכל. וגם אירחה! מה עוד אפשר לבקש?
התאספנו כמה בנות אוהבות יצירה (ומוכשרות), לסדנה, בתקווה שיגיעו עוד אחריה!

ככה נראה השולחן כשהן נכנסו:


אני מהאסכולה שדוגלת בבחירה מרובה (לא קיטים). אני יודעת - לפעמים זה מסבך, יש עושר גדול מדי בעיניים, קשה לבחור.. אבל הי - מי אמר שהחיים קלים?! :) הנה הבנות בהתלבטויות..



הפעם יצרנו שלט לדלת, והבנות הגיעו גם למקומות אחרים (שלט למשרד, לשירותים..) הנה התוצרים היפים:






בין לבין.. הדרכתי הכנה של קופסה קטנה, מאוד פשוטה. ההדרכה לקוחה מכאן.




שמנו בתוכו מטבעות שוקולד.. מתנות חנוכה לילדים.


תודה למשתתפות. נהניתי מאוד (תעיד השעה בה סיימנו :) ), שוב תודה לליאתי המארגנת.
זהו להפעם..
אשמח לתגובות/ שאלות. מיכל.

10 תגובות:

  1. איזה כיף, והתוצרים משגעים

    השבמחק
  2. בנוסף להכל את גם כותבת נהדר .
    חבל שאי אפשר להעביר את האווירה המושלמת והרגועה שהייתה שם .
    ריפוי בעיסוק .
    נהנתי !
    תודה !!!

    השבמחק
  3. אין מילים לתאר! את מוצלחת והתוצרים מדברים בעדך! כל הכבוד לך ! את סדנאית למופת!

    השבמחק
  4. אין מילים לתאר! את מוצלחת והתוצרים מדברים בעדך! כל הכבוד לך ! את סדנאית למופת!

    השבמחק
  5. הי מיכל. נראה מקסים וכיף גדול ליצור בקבוצה. רציתי לשאול מה זה הדף השקוף הזה שנמצא מתחת לשלטים? זה משטח מתרפא? ודבר שני כמה זמן נמשכה הסדנה?

    השבמחק
  6. מקסים! איזה כייף שיש בישוב חברות אוהבות יצירה!

    השבמחק
  7. מקסים! נראה שהיה לכן כיף גדול.

    השבמחק
  8. איזה כיף!
    חבל שאני לא מזהה אף אחת מהבנות :)
    יופי של תוצרים!
    נשיקות♥

    השבמחק
  9. איזה כיף של סדנא, איזה כיף של תוצרים וההפתעות לילדים משגעות!!!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..