יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

קלסר המתכונים של אמא

אוי אוי.. עוד פעם עברו שבועיים בלי שאהיה בבלוג.. ואילו שבועיים הם היו..
הבעל - (עדיין) במילואים.
הילדים - התחילו את השנה באותן מסגרות, ועדיין היה זמן איקלום.
ואני.. אני גיליתי את עצמי מחוסרת עבודה. (במילים אחרות.. פוטרתי..) אז פתאום, השבוע.. התפנה לי זמן! מאוד לא רגיל במחוזותינו.. ואני ממש משתדלת לנצל את המשאב היקר הזה לפני שייגמר פתאום..
למרבה ההפתעה , כמעט לא יצרתי (אבל העברתי שתי סדנאות.. נחשב?) , ורק העברתי את הזמן בסדרים. כדי ששוב יהיה לי כיף ונעים להיכנס לפינת העבודה שלי.
אולי כשהתהליך הארוך הזה יסתיים גם אפרסם תמונות.. נראה.

כמו שהבת שלי אומרת - "אמא, חפרת!".. מתנצלת..
ישר נעבור לתמונות של קלסר המתכונים שיצרתי מתנה לאמא שלי, שממנה ירשתי את הרצון ליצור.. כל הזמן.
אמא שלי רצתה את ספר המתכונים בקלסר, שאפשר יהיה להוסיף דפים.

תודה אמא, ושוב - מזל טוב!



את הטאבים יצרתי בעזרת פאנץ' טאב - פטנט מאוד מוצלח בעיני!








את כל החומרים ניתן לקנות אצל רעותא:
דפי ספר המתכונים (עדיין גאה)
מנגנון קלסר
פאנץ' טאב

תודה שקראתן.. שתהיה שנה נהדרת!! שנה דבש..

6 תגובות:

  1. אמא עדינה ידעה בדיוק מה היא רוצה וממי היא מבקשת את זה. כל הכבוד לך תותחית שלי! ברור שתהיי גאה במוצר שלך וברור שהקלסר שהכנת מושלם. גם אני גילית את נפלאות הטאב.. אולי יבוא יום וגם ארשום איזה פוסט חדש בבלוג. שנה טובה אהובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם כאן שנה טובה נוגי.. שנה יצירתית! ותודה על הכל..

      מחק
  2. איזה כייף לקרוא את הבלוג שלך, אפילו אם חפרת 😉
    מבחינתי היית ממש עסוקה, ואני שמחה שהספקתי להגיע להדרכה שלך (הייתי עם משככי כאבים) ולהכיר אותך ולראות כמה אמיתית את.
    הקלסר מקסים ומזמין ומעורר תיאבון 😉
    את הקלסר עצמו יצרת? או עטפת קיים?
    שנה טובה מיכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאני בסדר למרות החפירות ;) מקווה שאת מרגישה כבר טוב יותר..
      את הקלסר יצרתי. יש הרבה פשלות.. בבא אשתפר :)

      מחק
  3. מקסים ממש ממש. יש לך שבוע שבועיים לנוח ואחרי זה אנחנו מצפות לראות הרבה יצירה בכל הזמן הפנוי החדש....

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.. שלא יהיו פה ציפיות ;) תודה רבה רבה אפרתי!

      מחק

אשמח אם תגיבו..