יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

חד קרן, קסם, 9.. פוסט פרגון!

לא יודעת איך עוד פעם עבר חודש כמעט מאז שכתבתי.. הזמן רץ, ואני - לא מספיקה כלום!
אבל מה כן הספקתי?
חגגנו לבת ה- 9 אוהבת הקסם (הארי פוטר, חדי קרן.. מה שתרצו!) יומולדת עם כמה חברות טובות .
אחרי שסיימתי להיעלב מזה שהיא לא רצתה הפעלה שלי (יש גנים פולניים, אז ככה זה!) בחרתי את סטודיו prettym בשרונה - המקום קסום ומעיין מהממת..
כבר בכניסה חיכו לנו בלונים וקישוטים, והסטודיו ערוך ככה שיש מקום ליצור וגם מקום לחגוג. מה צריך יותר?

קסום, נכון?





שרטטנו, גזרנו, הדבקנו, קישטנו..
וכן, ברור שגם אני עשיתי אחד! בכל זאת, אני גם מאוהבות הארי פוטר, חדי הקרן וכו'..




העוגה התאימה לקונספט,


וגם שאר הקינוחים (ותודה לדנית על רעיון הביצים! יצא מהמם וטעים..)


בסוף גם חגגנו-



והנה התוצרים. כל כך יפים ומשמחים!






מזל טוב לניצני. הילדה המנצנצת שלי, מלאת הקסם והתבונה, הרגישות והצחוק. שתמיד תישארי ככה!
תודה למעיין שהגשימה לנו יומולדת בדיוק כמו שרצינו. אני ממליצה בחום רב!
תודה למשתתפות המתוקות, שיודעות איך לחגוג וגם איך ליצור. באהבה..
ותודה לקוראותי הנאמנות.. שתמיד פה ❤

4 תגובות:

  1. מיכלי זה מהמם! אני ממש אוהבת את הדברים של מעין... איזה כיף לניצן :) :)
    ואת יודעת איך אומרים אצלנו בפולניה... נו שוין :*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה.. אני לגמרי התאהבתי בסטודיו שלה..
      *הכל בסדר.. אבל אם שנה הבאה היא מזלזלת - היא מנושלת מהירושה.

      מחק

אשמח אם תגיבו..