יום שבת, 20 בפברואר 2021

אין כמו חג פורים

חג פורים זה בלי ספק החג הכי מושקע. קוראותי הותיקות יודעות שאני חושבת את זה על כל חג, אבל פורים.. באמת משהו מיוחד!
כי יש משלוחי מנות להכין, תחפושות להכין, וגם מטעמים.. חג ההכנות הגדול! אז כמו כל שנה , אני שוקעת בהכנות ולא מספיקה להגיע לבלוג. ככה גם השנה, אבל פיניתי כמה שעות לזה.. והנה התוצאה:



במסגרת שנת הזמנת השליחים הגדולה (עיינו ערך "קורונה") , קיבלה כל אחת מאיתנו משלוחים רבים מספור, רבים מהם עד הבית.. ולכן את משלוח המנות שלנו החלטנו לעצב השנה גם כמשלוח. משהו כמו.. של פיצה למשל. המשפחה הגתה את הרעיון, ואני אחראית רק על הביצוע. אז פירקתי קרטון פיצה ושרטטתי, התאמתי למידות. והנה הוא לפניכן. 
קל להכנה, לא צורך יותר מדי חומרים ומשאיר המון מקום לדמיון בקישוטים!

מה צריך?
שני קראדסטוקים
לוח קיפול
דבק (רגיל או דו"צ)
מספריים
פאנץ' עיגול

איך עושים? (מי שמעדיפה סרטונים - שתגלול למטה..)

חותכים את שני הקארדסטוקים לגודל 12*11.
במימד של ה 12 חורצים ב - ½1 , ½ 10.


במימד של ה 11, חורצים ב ½ 1 , ½ 9.


במימד של ה 12, נגזור שניים מהריבעים באותו צד, כמו בתמונה.


נמרח דבק על הלשונית שנוצרה


ונדביק באזור החפיפה לקארדסטוק השני.


נגזור חריצים לפי הסימונים בתמונה, אפר להפוך ללשוניות ואפשר גם לא.. לפי מידת הדיוק שאתן רוצות.


נעבור על כל סימני הקיפול.


נמרח על כל הלשוניות דבק (אפשר גם עם דו"צ).


נדביק כל לשונית לפאה לידה, כמו בתמונה.


נוצרה לנו קופסא. 

עכשיו גם נדביק את לשוניות המכסה.


סיימנו!! נשאר לקשט..
אפשר להדפיס את הקובץ שצירפתי, או לחתוך דף מדוגם בגודל ½ 7 * ½ 8.
אפשר גם להוסיף במכסה מגרעת עם פאנץ' עיגול לפתיחה נוחה יותר.


למי שמעדיפה.. הנה ההסבר גם בסרטון. תהנו!


כמובטח, מצורף לכן גם הקובץ שהכנתי. הקובץ לשימוש אישי ולא מסחרי. תהנו!


חג שמח לכולן.. תודה שביקרתן..
שמחה להארות והארות, ואני כאן לכל שאלה.
מיכל.

5 תגובות:

  1. הדרכה מעולה כרגיל
    תודה על הקובץ
    שימי לב שחסר קישור לסרטון בפוסט (ראיתי אותו ביו טיוב והוא מצויין כרגיל)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! מוזר.. אני רואה את הסרטון פה.. אבדוק הגדרות <3

      מחק
  2. אני מתה על היצירתיות שלך! הדרכה כיפית לאללב

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..