יום שני, 12 ביוני 2017

כרטיס חלון עם חבק.. הכי קל, הכי מהיר, מינימום חומרים.. ויש גם הדרכה!

את הכרטיס הזה יצרתי בשעת לילה מאוחרת, בניסיון ליצור כרטיס שאוכל להכין מהר (כי אין זמן.. ויש המון גננות/ מורות נפלאות..), ועם זאת שיהיה מרשים.

בהתחלה סגרתי אותו עם מגנטים.. וזה לקח המון זמן. עברתי לחבק מקושט - וזה רץ! קצת משחקי מידות.. ותראו!




החבק בעצם נותן אופציה לקשט אפילו עוד קצת!




לפעמים החבק בולט ומושקע יותר מהכרטיס.. :)




ו.. נראה לי שהצליח לי.
הוא לוקח חמש דקות להכנה..
מעט דפים - ביחוד כאלו יפים שלא מתחשק לי לחתוך.. (בסיס ודף מדוגם אחד! קטן!)
הוא ממש קל ולא מצריך חומרים מיוחדים.
והוא יוצא מרשים!

רוצות דוגמא אמיתית לכמה הוא מרשים? תראו מה אלה דרור המוכשרת עשתה איתו! מודה.. גם לי מתחשק לקבל את הכרטיס שלה.. מוזמנות לבלוג ציפור דרור - לעוד תמונות! (אם עוד לא הייתן שם.. צפו התמכרות!)


מה צריך? (כרגיל - לחיצה על המוצר תוביל לקישור לחנות)
קארדסטוק לבסיס הכרטיס
דף מדוגם 6*6
לוח קיפול
דבק
מעגל פינות (לא חובה- אבל ממש מוצר מומלץ!3 גדלים - בפאנץ' אחד!)

אז יאללה.. איך עושים? (הסרטון בסוף.. כרגיל..)
*המידות באינטשים
בסיס כרטיס - 1/2 8 * 1/2 5
חבק - 2 * 3/4 9
דף מדוגם לקישוט - שתי חתיכות בגודל 2* 3/8 5 (ולא כפי שאמרתי בסרטון! 2 * 1/2 5)
קישוט לחבק - 7/8 1 * 1/4 4
דף לבן פנימי (לא חובה) 4* 1/4 5

את הכרטיס מסמנים ב 1/8 2, מסובבים 180 מעלות, ומסמנים שוב ב 1/8 2.
את החבק מסמנים ב 1 וב 3/8 5

שאר ההסברים בסרטון..
תהנו!




אשמח לתגובות! לשאלות - אני כאן.. או במייל micmedo@gmail.com



30 תגובות:

  1. מהממת.. הסבר ברור לחלוטין ותוצרים מדהימיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ! איזה כיף לקרוא תגובה כזו.. כל פעם חוששת שזה לא מספיק ברור..

      מחק
  2. תודה על הדרכה מקסימה לכרטיס פשוטמהיר מקסים ❤

    השבמחק
  3. וואוו. אחד יותר יפה מהשני. וההדרכה כרגיל ברורה ועושה חשק לעזוב הכל ועכשיו לשבת להכין.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יערונת!! מחממת לי את הלב כרגיל :)

      מחק
  4. מהממת את (: מזכירה לי כרטיס כזה שהכנתי לפני כמה חודשים. הולכת לחפש אותו. אבל בכל מקרה הדרכה נהדרת וביצוע מופלא. אחלה שילוב שין שתי יוצרות ענקיות. מכה לתורי בסבלנות (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעלי אהובה! וגם כאן - מזל טוב! הכרטיס שעשית מקסים.. ואני מרגישה שאני כל פעם ממציאה את הגלגל מחדש.. אם הייתי יודעת שיש לו הדרכה - בטח לא הייתי טורחת.. :(

      מחק
  5. מהממת! איזה יופי של כרטיסים כיפים. קלים ומקסימים! והדרכה מצויינת.

    השבמחק
  6. נפלא! הולכת ליישם לסוף השנה הזאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש! המחמאה הכי טובה שיכולה להיות..

      מחק
  7. כרטיס יפהפה.נראה מורכב כל כך והוא בעצם כל כך מהיר.איזה כיף. הולכת לישם. תודה רבה מיכל על הדרכה מקסימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק! קלעת להגדרה שלו! תודה רבה מיכל יקרה.. התגובה הכי טובה - היא היישום :)

      מחק
  8. מצ'גע!!!!!!!!!!!!!!
    אוהבת את הראש היצירתי שלך... רעיון מעולה עם אופציה מצויינת לתוספת עיצוב
    והתוצאה נפלאה!
    אוהבת את הדוגמאות הססגוניות שהעלית...[הבית הוא שוס נפלא!]
    ...אגב... זוכרת את הכרטיס שעיצבתי לאחרונה בגללך?:-)...
    שם הוספתי חבק לסגירת המעטפה כדי להמנע מהדבקה שעלולה לקלקל בפתיחה...
    בקיצור.. תודה רבה רבה רבה על רעיון גדול!! שהופנם בשמחה ותודה
    כבר ציינתי שאין עליך?:-))))))))
    המשך ערב מאושר:-)
    צילה

    השבמחק
    תשובות
    1. צילה אלופה.. אין כמוך. התגובות לך תמיד משמחות, מפרטות, נעימות ובכללי - עושות טוב על הלב.. חבק לכרטיס עם שני הכיסים? מעניין.. לא ראיתי..
      תודה לך ! את פשוט מקסימה!

      מחק
  9. מיכלי, ההדרכה מעולה.
    לא יותר טוב מבחינת אחיזה של החבק שהוא יהיה מודבק באמצע ולא חתיכה קטנה בצד?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גלי יקרה! אני חושבת שככה זה פשוט יפה יותר - כי לא רואים את החיבור.. מבחינת חוזק - לא הייתה בעיה . השארתי אינטש והדבק מספיק חזק (הטעויות שלי יעידו - כשאני מנסה לפתוח משהו שהדבקתי עקום - אף פעם לא הולך לי..)

      מחק
  10. הדרכה נהדרת וכרטיסים יפהפיים. תודה

    השבמחק
  11. רעיון מעולה וכרגיל גם ההדרכה.
    והעיצובים משגעיים כמיטב המסורת.
    תודה

    השבמחק
  12. היי מיכל, מתה על העבודות שלך ועל ההדרכות. תודה רבה שאלה: מאיפה ניתן לרכוש את החותמות שהופיעו בהדרכה של הכרטיס עם החבק??

    השבמחק
    תשובות
    1. http://www.reutacraft.com/product-category/%d7%97%d7%95%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%aa/%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%a2%d7%9c%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%aa/
      תודה רבה על המחמאות!

      מחק

אשמח אם תגיבו..