יום שבת, 9 בינואר 2016

קופסה פשוטה (מאוד) , כולל מסמך להורדה.

במסגרת ההיערכות לט"ו בשבט, אחרי ששנה שעברה הכנתי את זה -

לחיצה על התמונה תוביל לעמוד, כולל הדרכה!)

חיפשתי קופסא נחמדה וקלה להכין השנה.. ולא מצאתי. יש ברשת המון (!) רעיונות, אבל לא מצאתי את האחת שלי, שתהיה קטנה (יודעים כמה קשה למלא קופסה גדולה לעשרים חברים ובני משפחה?!), קלה להכנה (שוב, עשרים..) וגם יפה..
מצאתי תמונה של קופסת פירמידה והחלטתי לנסות לבד. לא מסובך! בכלל!
הנה הדוגמניות..




למי שחשקה נפשה.. הושבתי את גילי חברתי הטובה (זו שגם עיצבה לי את הלוגו) ליצור לי את התבנית של הקופסא, כדי שמי שתרצה - תוכל להוריד ולהדפיס. תודה גילי!

אפשר להדפיס את השרטוט על A4 , או (כמו שאני עשיתי) - הדפסתי על דף רגיל, על ההדפסה בדיוק הדבקתי קארדסטוק מדוגם 15*15 ס"מ (עם וושי טייפ), והדפסתי שוב. השרטוט יצא לי על הדף המדוגם.
גוזרים מסביב, מקפלים לפי הסימונים, אפשר להדביק בשתיים מהפאות, או לא להדביק כלל - לעשות חורים בשתי פאות מנוגדות בקצה ולקשור עם סרט.
אני הדבקתי וקשרתי. למהדרין :)

בהצלחה! תהנו!
ואוטוטו גם חג שמח..
מיכל.

8 תגובות:

  1. מה אומר ומה אגיד! שיחקת אותה! הקופסא מדהימה והקובץ להדפסה משובח!

    השבמחק
  2. מה אומר ומה אגיד! שיחקת אותה! הקופסא מדהימה והקובץ להדפסה משובח!

    השבמחק
  3. רעיון מצויין להפתעות לפסח! :)

    השבמחק
  4. מיכ נהדר!
    איזה כיף של רעיון ואפילו ממש ממש תומך בפשוטי העם, כאלה שאין להם כלי חיתוך והדבקה ועוד כלמיני אוצרות עיצוב :) תודה :):)

    השבמחק
  5. קופסא מקסימה, תודה על הסקיצה לקופסא :)

    השבמחק
  6. קוסא משולשת ממש מתוקה. תודה על הגזרה

    השבמחק
  7. נהדר!
    קופסא חמודה בלי הרבה התעסקות.
    גם התמונות באיכות נהדרת!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..