יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

היא כמו נוצה.. נוצה ברוח..

לא הצלחתי לעמוד בפני הפיתוי שהציב לי סט המדבקות הזה.. (בעיקר בגלל הינשוף כמובן..)



אבל כשהתיישבתי ליצור איתו - הנוצה הזו קראה בשמי.. ולא הייתה לי ברירה! מהר קילפתי אותה והדבקתי אותה על נייר בסיס, בתקווה שהרעיון יגיע.
דיו דיסטרס שישב ליד קפץ לי לידיים, ומיד התחלתי למרוח אותו (ואת חבריו) . השפרצתי קצת מים - שיהיה יפה, חיכיתי שיתייבש, ואז..
ואז הורדתי אותה! ותראו איזה יופי..
קצת קישוטים (חוט איכרים, טיפות NUVO, מדבקת ברכה) ויש לי כרטיס חגיגי ויפה.



כמובן שביזבוז חומרים לא קורה במחוזותינו.. אז מהר ניקיתי את הנוצה עם מגבון לח והדבקתי אותה מחדש על בסיס נוסף..
גם כאן - קצת קישוטים (מזמן לא השתמשתי בחרוזים לקישוט), וברכה חדשה מוכנה!


המדבקות האלו יפהפיות, ממש לא נראות כמו מדבקה וניתנות לשימוש חוזר - מה יכול להיות טוב מזה?
ועכשיו.. עכשיו אני לגמרי מוכנה להמשיך ולראות מה אפשר לעשות עם הינשוף!
תודה שביקרתן, אשמח לתגובות. מיכל.

5 תגובות:

  1. רעיון מעולה! וחסכוני ;)
    נראה לי שבקרוב מאוד אתפתה גם לקצת משחקי דיו....

    השבמחק
  2. ממש מקסים! והרעיון של קילוף המדבקה כל כך פשוט וגאוני!
    ואין לי מושג איך את מצליחה להיות אמא לארבעה בחופשת חנוכה וגם לעשות ניסויים מדהימים שכאלה!!
    מדהימה בעצמך!

    השבמחק
  3. מקסים! איזה יופי של ניסוים ותובנות בשבילנו.

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..