יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

מתנות סוף שנה

בכל סוף שנה אני מכינה מתנות לצוות החינוכי שמלווה את ילדי - מורות, גננות, מטפלות..
הן עובדות כל כך קשה ומשקיעות כל כך הרבה בכל ילד שאני מרגישה שממש מגיע להן לקבל תשומת לב אישית, והכרת תודה אישית שלי ושל משפחתי.
אז מה היה לנו השנה?

פולדרים לגננות, למורות לפי ההדרכה המעולה של יעל יוציס - קונדסונים קטנים ועוד. (כי הקדחת שטפה את כולנו.. ומזל שאין עוד אמהות יוצרות בנייר בכיתה :) )


תראו איזה יפה קארדסטוק הבסיס המנצנץ הזה!


למורה של בת ה -9, שליוותה אותנו במשך שלוש שנים נהדרות.. שנים של הנאה בלמידה, הכלה של הילדה שלנו, של דרך וחזון חינוכי שמתאים בדיוק לנו (אם את קוראת.. תודה אתי!!)
הכנתי פולדר, וגם.. אירגנתי את המתנה מההורים - בנוסף לתלושי השי, אספנו ספרי קריאה (יד 2) מכל הורה ושמתי את כולם בתוך ארגז תחמושת מעוצב מחדש. הסילואט עזרה בכיתוב..
איזה כיף זה צידה כזו לדרך (שנת שבתון..)


איזה כיף זו כזו מתנה..רק בשביל שווה להיות מורה..


את האלבום שעשינו .. לא הספקתי לצלם - כי השלמנו אותו עם ברכות שהילדים כתבו ביום המסיבה עצמה, אבל אתי הנהדרת שלחה לי תמונות של אחרי..
האלבום כולו נעשה עם הסטאק היפה הזה.. 





אז באמת היו לנו המון מתנות בתקופה האחרונה אבל..הפוסט הזה חיכה בגלל שהקטנה סיימה רק השבוע פעוטון (וזהו! אין לי יותר ילדים בגיל הרך!)
הכנתי לגננת ולכל המטפלות ב"גן תות" כוס עם תות ושמה.. מתנה אישית מפנקת.




בתוך כל כוס.. ברכה אישית. בצורת תות כמובן!!


 זהו.. אוטוטו כבר צריך להתחיל את השנה.. אז יש לי המון עבודה :)
תודה למבקרים.. שמחה לתגובות..
מיכל.





תגובה 1:

אשמח אם תגיבו..