יום שבת, 13 בדצמבר 2014

פוסט בלי מיקוד.. עם הרבה כרטיסים.

אני במרוץ. אחרי הזמן, אחרי היום יום, אחרי עצמי, אחרי זמן יצירה..
מוכרחה לומר שזה לא ממש משמח אותי, אבל.. זה מה יש :)

לאחרונה יצרתי כל מיני, וכשאין זמן - אז גם על הצילומים לא חושבים, אז הפעם, בלי הרבה מילים (קצת קשה לי),
לקט של כרטיסים מהתקופה האחרונה:
כמה כרטיסי חתונה..


צילום מקרוב ומרחוק, הציפור הברורה יותר היא בתוך הכרטיס, כשפותחים.



שימוש נוסף לציפורי העץ שלי:


וכרטיס אחרון לחתונות - עם המון פרטים קטנים מודבקים. הכי כיף..


הכנתי גם המון כרטיסי יום הולדת:

כרטיס ינשופי עם פתיחה מיוחדת:
את הכרטיס הזה בחרתי להוסיף לאתגר של scrappy hands - אתגר מיוחד לכבוד חגיגות שנה לבלוג! מזל טוב!



כרטיס ל"בנים":
שמצטרף גם הוא לאתגר של scrappy hands

כרטיס בלונים, שראיתי פעם בפינטרסט..


עוד קצת בלונים (כאן יצרתי מעין שבלונה של הענן, והחתמתי בעדינות כמו סטנסיל את כל העמוד) :


וכל הסט יחד - עם מעטפות תואמות:


והכרטיס האחרון, והאהוב עלי, שיצורף גם לאתגר של mojo monday - מזל טוב לילדה המתוקה שלי, בת ה5! שאפילו דומה קצת לילדה המצויירת של נרקיס שחף! (עוד רכישה נהדרת מהיריד של נתנאלה..)


עכשיו אני רואה שהייתי די ממוקדת :) כרטיסים לחתונות וימי הולדת. כנראה שיש דברים שלא ישתנו :)
שבוע טוב לכולם, תודה שקפצתם לבקר.
אשמח לתגובות..
מיכל.

18 תגובות:

  1. מיכל, מהמם. הבלונים באופניים נהדרים, והפתיחה של כרטיס הינשוף שוס!!!

    השבמחק
  2. כרטיסים מקסימים. אהבתי כל אחד ואחד .

    השבמחק
  3. יופי של כרטיסים!! אהבתי במיוחד את הינשוף (הורס) הבלונים עם האופניים (מהמם!!) והאווירון (מתוק מתוק!)

    השבמחק
  4. יפייפים!!
    כייף שהשתתפת באתגר שלנו ב Scrappy Hands
    זהבית שקד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה זהבית יקרה לי! כיף להשתתף..

      מחק
    2. מחכה לראות אותך באתגרים הבאים

      מחק
  5. פשוט מקסים!!
    הכרטיס חתונה של הציפורים מעץ משגע!!

    השבמחק
  6. כרטיסים נהדרים אחד-אחד!!
    אוהבת מאוד את כרטיסי הבנים :)
    ומזל טוב לניצן!!
    שבוע דבש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אופירה יקרה! על הברכה והפרגון :)

      מחק
  7. איזה יופי !
    כרטיסים משגעים!
    סגנון נקי , כמו שאני אוהבת.
    ומזל טוב לניצני♥

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..