יום שבת, 23 בינואר 2016

תפירה? אני?

את הפוסט הזה רציתי לפרסם כבר ממש מזמן.. ממש..
אבל כשנתתי לבתי את הבבושקה שתפרתי לה - בהדרכת מיכל כספית ה(אין לי מילים לתאר כמה היא מוכשרת)נהדרת, ישר קפצו עוד שניים ואמרו - הי ! מה קורה פה?! גם אנחנו רוצים! כן, בטח.. שתי דקות אני אתפור גם לכם..
מזל שהקטנה עוד לא יודעת לדבר (ברור שנקיפות המצפון הכריעו אותי ותפרתי גם לה.. שלא תרגיש מקופחת יום אחד..)

אז כמו שהבנתם.. לקח נצח. אבל בוקר אחד קמה רביעיית ילדים מאושרת וכל אחד ואחת גילו במיטתם.. טולה מתוקה.
את תמונות הבוקר שלהם בעלי לא הרשה לפרסם (עין הרע וזה..) אבל הנה הרביעייה של הבובות. אחת מהן מיכלי תפרה (לא קשה לנחש מי) , ואת השאר - אני!!




מבט מלמעלה - כי הן מצטלמות כל כך יפה.. בכל פוזה!




אני תופרת מתחילה, אבל תודות למיכל הסבלנית והמשקיענית - הצלחתי. ואפילו בלי בעיות (טוב נו, כמעט..)
מי שמעוניינת - היא עושה גם סדנאות! TOOLA - רק ללחוץ על הקישור ואתן שם.. ממליצה בחום!!

בפעם הבאה - חוזרת לניירות :)
שבוע טוב וחמים לכולם! כרגיל.. אשמח לתגובות..
מיכל.

6 תגובות:

  1. חבורה צוהלת ושמחה. הן מקסימות מיכל (:

    השבמחק
  2. איזו חבורה יפה ועליזה! כמו היוצרת עצמה :)
    המוטיבציה וההשקעה שלך בתחום התפירה מעוררות השראה של ממש, והתוצרים לא פחות!
    מצטרפת לרשימת ההמתנה לאחת כזו גם לטלי שלי...

    השבמחק
  3. זה מהמם, מיכלי ☺ מ ו ש ל ם!!!!

    השבמחק
  4. מיכלי - את מוכשרת אש. ויש לך את זה בתפירה לגמרי. עבודה מקסימה ומתנה נפלאה לילדים!!!
    ותודה על הפרגון!!!!! :):):):)

    השבמחק
  5. משגע!!
    לא הצלחתי להבחין מה את הכנת ומה כספיונת הכינה...\זה פשוט מקסים!
    הייתי מתה לראות את התמונה של הילדים כשהתעוררו וראו את הכל לידם!
    אין עליך♥

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..