יום ראשון, 20 במרץ 2016

כרטיסי חתונה - חלק 1

הפסקה קטנה מההכנות לפורים..
הפעם לקחתי על עצמי מטלה נעימה.. אח שלי מתחתן (!) והחלטתי להכין לחתונה כרטיסים לכל ה -"שכחתי לקנות כרטיס" / "שיק במעטפה זה מספיק טוב, נברך בעל פה.." וכו'.
אני מתכננת לשים סלסלה יפה בכניסה, עם שלט קטן שמכווין לקחת כרטיס ולכתוב ברכה. מקווה שזה יוסיף למברכים. ואם לא - טוב נו, תמיד יש מה לעשות עם כרטיסי חתונה.

רעות (מרעותא) נרתמה לעזרתי ושלחה לי המון חומרים שמתאימים לכרטיסי חתונה, ואני אפרסם בשבועות הקרובים מקבצי כרטיסים (יש לי חודשיים, אבל לקחתי בחשבון התקלות כמו פורים, פסח, חופשות - שיקצרו את זמן העשיה).

הנה המקבץ הראשון , קישורים לחומרים מתחת לתמונות:


דף מתוך הסטאק הזה- Mrs & mr black
סרט
מדבקה
אותיות מיעל יניב.


אלו כל מיני שאריות שהיו לי, מתאים לטכניקת הפייפרפיסינג..




ושוב.. פייפר פיסינג משאריות דפים.
פאנץ' משושה
חותמת ציפורים (בהבלטה חמה)


תקריב על הפרחים המהממים:


הנייר מתוך הסטאק הזה:Spring garden
פרחים 

זהו להפעם.. יש לי עוד המון לעשות ולפרסם - מקווה שלא תתיאשו :)
אשמח לתגובות.. מיכל.

3 תגובות:

  1. כרטיסים רומנטיים ביותר!!! אהבתי ממש את הראשון!! חג שמח

    השבמחק
  2. כרטיסים מקסימים! במיוחד אהבתי את הראשון!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..