יום ראשון, 8 במאי 2016

אתגרים לשעות הפנאי

לפני הכל.. תודה לכולן! על התגובות.. על הבקשות.. על הפירגון! זה ממש לא מובן מאליו!
יצא לי להתכתב עם כמה בנות (בעקבות לוח העד..) על התחושה שלי, ואני יודעת ששל עוד כמה בלוגריות, שמאוד קשה ולא כל כך מתגמל לתחזק בלוג.
לפעמים אני כותבת לעצמי (או לפחות מרגישה ככה :) )
לפעמים כמעט ואין כניסות לבלוג - כי הצצה חטופה בפייסבוק מספקת..

אבל בעתות כאלו - בהן אני מספקת הדרכה, או רעיון למוצר, או כל דבר שחריג מתמונה והערה - אני מבינה כמה הבלוג חשוב לי. אז אני אמשיך . בינתיים לפחות.
ושוב תודה!

ואחרי ההקדמה הארוכה..
הפעם, כמה כרטיסים לאתגרים:

1.באתר של רעותא מתפרסם מדי חודש אתגר. הפעם - אתגר עם ערך מוסף.. פרוייקט כרטיסי ברכה להגדלת המודעות לטרשת נפוצה. ההשראה לכרטיס היא צבעי הלוגו של העמותה -



ושימוש במשפטי מפתח בהם משתמשים המטופלים והמטפלים.
כל שאר הפרטים בבלוג.

הנה הכרטיס שלי:




הכרטיס בצבעי הלוגו של MS ישראל. שימוש בחותמת מקסימה של קסם שימושי (שעיצבה נגה מלמד ברזילי המוכשרת), דיו שחור מרעותא ובאותיות של יעל יניב.
מזמינה את כל היוצרות להשתתף!! יש גם פרסים נהדרים!


2. כבר הרבה זמן אני רוצה להשתתף באתגר של scrappy hands.. והאביב שבה את ליבי.

הנה הכרטיס לאתגר:


תקריב..



הפעם הכנתי כרטיס שייקר אביבי במיוחד..

3. אתגר כחול לבן - בקומונת מקום קטן בלב ליצירה, בפייסבוק.

האתגר הוא ליצור כרטיס בכחול לבן.. הנה הוא:





נהניתי מכל האתגרים.. מקווה שגם אתן!

זהו להפעם, תודה שקפצתן.. שבוע טוב!
כתמיד.. אשמח לתגובות.
מיכל. 

10 תגובות:

  1. הכרטיסים מקסימים ! תודה על הרתמותך להעלאת המודעות לטרשת נפוצה ! נשיקות !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רותם! עשייתך מבורכת! רק בריאות.. מיכל.

      מחק
  2. כרטיס יפיפה! באמת!!

    השבמחק
  3. היי מיכל לעיתים קרובות מרגיש שהבלוג הוא יומן אישי או שיחה בן חברות קרובות ולעיתים קצת מוזר " להתפרץ" לשיחה. אני נהנית לקרוא את החוויות מה הוביל ליצירה , המחשבות והחיוכים .... תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סלעית.. טוב לשמוע מה הרגשת הצד השני :) אני לא מרגישה בשיחה.. טוב נו, אולי כן - עם עצמי :) שמחה לכל תגובה! שמחה אהבת.. תודה לך!

      מחק
  4. מיכל הכרטיסים נהדרים! אוהבת את הבלוג שלך��

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. הכרטיס להעלאת המודעות מ-ו-ש-ל-ם!!!! אני אוהבת את החוזק שהוא מצליח להעביר - ללא ספק המסר מועבר!!
    הכרטיס בכחול לבן כל כך טהור ומסוגנן ממש יפיפה!!!
    והכרטיס לאתגר של סקראפי - משגע!!!!!!!! איזה תרגום נהדר לאתגר שלנו ותודה שהשתתפת בו, מקווה לראות עוד ועוד כאלו!
    חיבוק
    שולי - Scrappy hands DT

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..