יום שישי, 21 באפריל 2017

קופסא קטנה, עם הדרכה

*לא מצאתי הפעם כותרת מעניינת..

לפני כמה שנים נחשפתי לאחד הבלוגים הכי טובים ומעניינים (בעיני ) שיש בתחום , POOTLES - הבלוג של סאם - Sam Hammond Donald, בו אפשר למצוא כרטיסים, קופסאות והמון רעיונות והדרכות.
ביקשתי ממנה לתרגם את ההדרכה לאחת הקופסאות שאני מאוד אוהבת - והיא הסכימה בשמחה (היא כל כך נחמדה!)
אז קודם כל - קישור לבלוג - כדי שתוכלו להנות כמוני מכל היופי הזה.

והנה הקישור להדרכה הספציפית שתירגמתי.

כמה תמונות לפני:





מה צריך להכין? (לחיצה על המוצר תוביל לקישור בחנות של רעותא)


לוח קיפול מעטפות
דף 6*6 אינטש (15*15 ס"מ) - דו צדדי או חד צדדי
דבק
מספריים
מחורר
חותמת ברכה
חוט אופים
קישוטים - אני השתמשתי בתבנית חיתוך, סיכות מתפצלות, מדבקות

עכשיו.. הסרטון:



בהצלחה ובהנאה - אני כאן לשאלות.
אשמח לתגובה - אם ניסיתן - אשמח גם למשוב :)
סופ"ש נעים! מיכל.

7 תגובות:

  1. מקסים ולמרות שיש לי לוח קיפול רגיל, אני מתכוונת לנסות בהקדם

    השבמחק
  2. מיכלי, הקופסא מהממת וההדרכה מצוינת. תודה רבה

    השבמחק
  3. הדרכה מצוינת. "תירגמתי" ללוח קיפול מעטפות של we r memory keepers והלך מצוין. תודה

    השבמחק
  4. כרגיל מקסים וכרגיל מובנה ומובן!
    תודה רבה.

    השבמחק
  5. קופסאות מקסימות!
    ננסה בהקדם :)

    השבמחק
  6. הדרכה מקסימה ומאוד ברורה. והקול שלך מאוד נעים :-) תודה !

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..