יום שישי, 21 ביולי 2017

צילו של יום קיץ

אז.. קיץ.
וחופש (לילדים)
ומילואים (לבעלי)

ואני? הכל כרגיל.. עובדת, מטפלת, קונה ואפילו קצת יוצרת (איזה מזל!)
השבוע , בזכות האתגר של רעות - חוף הים - הכנתי כרטיסי קיץ.. רובם בעזרת טושי הZIG - התמכרות חדשה ומעניינת (שכנראה עוד תשמעו עליה).

הנה הכרטיסים:

כרטיס אבטיח - צביעה חופשית עם טושי הZIG בצרוף מדבקה של יעל יניב.





עוד אבטיח קטן..
שוב - צביעה עם ZIG. קצת קשה לי עדיין עם צביעת חותמות, אבל הצביעה החופשית ממש נוחה לי.


כרטיס דג
רקע - צבעתי גלים ו"מרחתי" אותם. השפרצתי קצת מים לתחושת אמיתית של ים.
הוספתי חותמת דג צבועה, גם בטושים, ונקודות ב NUVO.


מבט מקרוב


כרטיס אווירה
גם כאן, צבעתי את האלמנטים בטושי הZIG. הרקע הוא דף מדוגם.





את הכרטיס הזה אני מצרפת לאתגר #353 של THE PAPER PLAYERS.

בשורה התחתונה - טושי הZIG מאוד קלים לשימוש, גם אצל מתחילה כמוני.
אני עוד לא מצליחה לצבוע איתם כמו שצריך - אבל מקווה שגם זה יבוא.
עכשיו הם במבצע במחיר מעולה - אז אני ממש ממליצה בחום.

תודה שביקרתן. קיץ צונן עם המון זמן ים לכולנו!
מיכל.

18 תגובות:

  1. מיכל הכרטיסים מושלמים! כולם. הכי אני אוהבת את האחרון (:

    השבמחק
  2. Your summer card is CAS perfection! I love all the beach related items. Thank you so much for joining us at The Paper Players this week! XX

    השבמחק
  3. אני כמובן הכי מתלהבת משני כרטיסי האבטיח ומהשליטה היפה שלך בטושים החדשים. איזה כיף

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי.. גם אני אוהבת את האבטיחים.. כיף גדול!

      מחק
  4. כרטיסים מקסימים !!! אהבתי במיוחד את האבטיחים ..
    קיץ מוושלם שיהיה לכולנו ������

    השבמחק
  5. מקסים מקסים! האבטיח מדליק!

    השבמחק
  6. מיכלי מיכלי!! איזה יופי של קיץ! הזיגים עושים לך רק טוב, ולי זה עושה חשק לקנות גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נוגי.. תאמיני לי - לא תצטערי - ואת בטוח תעשי איתם פלאים ..

      מחק
  7. מתוק! נשמח לשמוע עוד על ההתמכרות!!
    אהבתי מאוד את האבטיח הראשון...
    :)

    השבמחק
  8. כל כך קייצי ומרענן.
    אוהבת!

    השבמחק
  9. תשובות
    1. תודה רבה תמר! משמחת מאוד.. (ואגב.. מזמן לא היה פוסט בבלוג שלך.. או שאני טועה?!)

      מחק

אשמח אם תגיבו..