יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

כרטיסים והרהורים

את רב הכרטיסים בפוסט הזה - כבר פירסמתי.. בפלטפורמת הפרסום המתחרה - הפייסבוק.
יש משהו בפייסבוק שהופך אותו לנח, נגיש.. אפילו מקבלים שם המון תגובות (יחסית לחמש הממוצעות שאני מקבלת כאן..)
אבל.
אבל הבלוג שלי הוא כמו יומן בשבילי - ואפשר לחזור, ולדפדף, ולהיזכר - מה שממש לא אפשרי בפייסבוק המעודכן שרץ קדימה כל הזמן..

אז - בשבילכן וגם (הרבה) בשבילי, כדי שלא ישכחו - כמה כרטיסים שהכנתי לאחרונה לכל מיני ארועים ואני ממש אוהבת..

הכרטיס הראשון הוכן ליום ההולדת של בן החמש הכי חמוד בעולם, שהתמכר לאחרונה לclush royal..(בלי יותר מדי ביקורת בבקשה - חופש, אני עובדת ובעלי במילואים..) ידעתי שהוא ישמח :)


עכשיו אני שמה לב שכנראה לפני הצילומים נפלה לה אבן קטנה.. 


הכרטיס נעשה כולו בגזירה ידנית, חוץ מהפנים - פאנץ' ינשוף! תמיד אהבתי את הפאנץ' הזה.. - לפי תמונה שמצאתי בגוגל. דומה?




הכרטיס הבא - אחיינית שלי התגייסה, אז מצאתי בפינטרסט תמונה של כרטיס חליפת חתן :) ועשיתי לו שדרוג (או שנמוך - תלוי איך מסתכלים על זה..)



זה כרטיס שניתן לחמותי האהובה ליום ההולדת.. אני כל כך אוהבת את העובדה שהיא שומרת כל כרטיס וכרטיס שאני נותנת לה.. (אולי גם בגלל הברכה שהבן שלה כותב לה בתוכו- אבל לא נהיה קטנוניים..)




שוב ממליצה על טושי ה ZIG. אני באמת לא יודעת לצייר, והצביעה הזו היא הדבר הכי קרוב לציור שאני עושה.. לא מפסיקה להתלהב מהיכולות.
הוספתי גם נקודות דביקות צבעוניות, ונקודות שעשיתי עם nuvo - ניסיון די מוצלח לטעמי.

ואיך אפשר בלי? עשיתי המון כרטיסי חבק.. כי אני לא מצליחה להפסיק. הם הכי קלים שיש.. אז במצב של חוסר זמן (קורה המון לאחרונה) - בסוף אני מתיישבת ועושה, שוב, כרטיס חבק..
כל הדפים של הכרטיסים הבאים הם מהסטאק היפהפה הזה - paper flowers.





כן אני יודעת.. הקישוט יצא קצת גדול מדי, טוב נו.. גם קצת צהוב מדי.. אבל איך שהוא זה ממש השתלב לי ביחד :)



כולם יחד..



זהו להפעם.. מתחילה לעבוד על כרטיסים לראש השנה..
תודה שביקרתם, אשמח לתגובות.. מיכל.

7 תגובות:

  1. אהבתי את הקטע עם הפאנצ ינשוף!!!! הרגת אותי (:

    השבמחק
  2. הכרטיסים מקסימים והכרטיסי חבק אכן הכי הכי קלים להכנה, תודה רבה על השיתוף של הכל !

    השבמחק
  3. איזה יופי! אהבתי במיוחד את הפרחים עם ה ZIG. עדין וקלאסי.
    ותמשיכי לעדכן את הבלוג...

    השבמחק
  4. עם כל הכבוד לפייסבוק, יש משהו נעים (ואולי קצת נוסטלגי?!) בבלוג. כמו ספר זכרונות...
    (אמרה זו שזנחה את הבלוג כל כך הרבה זמן...)

    הכרטיסים מקסימים, כייף כל פעם לראות גיוון בסגנונות.

    השבמחק
  5. כרטיסים צבעוניים ומעוררי השראה...
    ובזכותך, התמכרתי לכרטיסי החבק.

    השבמחק
  6. מקסימים אחד אחד. הצחקת אותי עם השנמוך/שדרוג לכרטיס חתן...

    השבמחק
  7. כולם יפים מאוד!!
    כל הכבוד..

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..