יום חמישי, 29 במרץ 2018

שמחה רבה. one sheet wonder , ועוד משימה שהצלחתי לבצע.

כבר שלושה שבועות שאני מפרפרת סביב עצמי, ובראש (או על קצה הלשון לפעמים) מתנגן לו הפוסט הזה- שממש לא היה אמור להיות פוסט לפסח, אבל מכיוון שפסח הגיע, ואני ממש שמחה שאני מצליחה למצוא כמה דקות לפרסום, בחרתי לקרוא לו - שמחה רבה.
על מה השמחה?
על זה שממש מזמן רציתי לעשות משהו כזה, שהתכנון שלו לוקח הרבה זמן, אבל הביצוע ממש מהיר וכיפי.
על שהתחלתי עבודה חדשה שאני נהנית ממנה (ובעיקר מהאנשים שעובדים איתי), ואני בכל זאת מצליחה למצוא זמן לתחביב האהוב שלי.
על זה שאתן משמחות אותי כל פעם עם תגובות בבלוג ובפייסבוק.
על זה שפסח. ויש חופש. וזמן משפחה.
קיצור.. שמחה רבה. בואו נתחיל.

מה זה גיליון פלא (one sheet wonder)?
לוקחים דף אחד, מחלקים אותו בצורה של ניצול מירבי, ויוצרים כמה שיותר כרטיסים. יש המון כאלו ברשת, כולל תרשימים.
ואני? אני לקחתי שישה דפי 6*6, ואחרי שעות של גזירות ושרטוטים הכנתי תרשים מדויק איך לעשות זאת.. (מצורף)

איך עושים?
בוחרים שישה דפים מתאימים. השתדלתי שרק שניים מהם יהיו עם דוגמא מורכבת, והשאר עם דוגמא פחות מקושקשת - שיוכלו להתאים לכולם. אני השתמשתי במארז הזה , CEDAR LANE של AMERICAN CRAFT הוא חד צדדי. דפים דו צדדיים יתנו אפילו יותר אפשרויות התאמה ומשחק..

אפשר ללחוץ פה - להורדת הקובץ ב PDF.
חותכים לפי המידות, על כל חלק כתבתי לי מאחור בעפרון את המספור שלו - שיהיה לי קל להתאים אח"כ.

מרכיבים לפי החלקים, מדביקים על כרטיס בסיס בגודל ¼8*½5 (מקופל לשניים)

מקשטים.

הנה הכרטיסים שלי:
כרטיס 1 - א' וב'



 כרטיס 2 א' וב'





כרטיס 3 א' וב'








כרטיסים 4 א' וב'

 
כרטיס 5


כרטיסים 6 א' וב'

הנה כולם יחד (11!)


 אני מתכננת לארוז חמישה כרטיסים יפה יחד ולתת מתנה (אחד אני אשאיר לי.. :) )- אבל זה כבר לפעם הבאה.
מקווה שמובן, ושתרצו לנסות, וכרגיל - אשמח לתגובות.
חג שמח!
מיכל.

2 תגובות:

  1. זה כל כך שונה ממה שעשית עד היום! שונה חיובי כמובן! שימחת לי את היום והחג. גאה בך ברמות על ההתמדה והנחישות.
    חייבת לנסות את זה!
    אוהבתותך אלפים!❤❤

    השבמחק
  2. יצא נהדר. וזאת מתנה נהדרת לתת סט של כרטיסים לשימושם של מקבלי המתנה. אהבתי.

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..