יום ראשון, 27 במאי 2018

כרטיס חיתול - להולדת תינוק..

הכי כיף לי כשהיצירה היא מתוך צורך, שימושית.
אז כשאחת הגננות האהובות של הבן שלי ילדה תינוק - מיד התנדבתי להכין את הברכה (טוב, נו.. זה כבר שנים התפקיד שלי..), רציתי לעשות כרטיס מיוחד, שיתאים גם לגיפט כארד בתוכו.
שיטוטים בפינטרסט הובילו לכרטיס חיתול.
מכיוון שלא מצאתי הדרכה לזה, הכנתי אחת. מצורפת לכן - כולל הקובץ שיצרתי..


פתוח..



מה צריך?
קרארדסטוק בסיס
שאריות לקישוט
לוח קיפול (לא חובה!)
מספריים
צמדני ולקרו (סקוטש)
מדבקות ברכות
קישוטים
קובץ מוכן..

איך עושים?

מדפיסים את הקובץ המצורף למטה.
לבנות הסילואט - הכנתי קובץ חיתוך - מצורף גם הוא.. בשני גדלים!

אני הדפסתי, ואז העתקתי על מפל - כדי שתישאר לי תבנית קשיחה.


מעתיקים ל A4, קארדסטוק בסיס.
מי שהמדפסת שלה עומדת בזה.. אפשר להדפיס ישר.


גוזרים לפי הסימונים ומוסיפים סימני חריצה (אפשר גם סתם לקפל!)
במימד הרחב - ב  ¼2 ; ¼ 7


במימד הצר- ב 4.


מקפלים לפי הסימונים ומוסיפים קישוטים - הגודל קיים גם הוא בקובץ, לנוחותכן.


הוספתי גם סיכות בטחון קטנות (אפשר גם כפתורים..) וחותמת. וגם קצת דיסטרסטי מסביב להנאתי..


מוסיפים שני צמדני ולקרו (סקוטש..)


ויש גם מקום לכרטיס גיפט כארד.. ומקום לכתוב ברכה מבתוכו.


ממש קל.. וייחודי.

כאן ניתן להוריד את קובץ ה PDF. - כרטיס חיתול. PDF.
ולבעלות הסילואט - קובץ חיתוך. כרטיס חיתול.
ואם תרצו.. יש גם קטן יותר (לגודל דף A4) - כרטיס חיתול דף A4.

זהו, תהנו.
שמחה לתגובות, מיכל.

5 תגובות:

  1. מתוק כל כך! ושימושי :)
    תודה על ההדרכה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה.. הכי חשוב שימושי..

      מחק
  2. מתוק כל כך והדרכה נהדרת ופשוטה. תודה מיכל (:

    השבמחק
  3. תודה יעלי!! איזה כיף שאהבת..

    השבמחק
  4. היי, ניסיתי להוריד את הקובץ PDF אך ללא הצלחה :(, עושה רושם שהלינק כבר לא עובד.
    האם תוכלי להעלות אותו שוב או לשלוח לי למייל?

    המון תודה מראש,

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..