יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

פוסט נעלם

אז.. חופש..
עבודה וילדים ובילויים ויצירה (כי אי אפשר בלי..)
ומי מוזנח? הבלוג שלי!
וכל ערב הוא קורא לי.. בואי, עשית המון דברים.. תפרסמי משהו, וכל ערב אני עונה לו ממקום מרבצי - כבר.. כבר באה..
(וזה בערך כמו לענות לאחד הילדים - שניה אני איתך..)

ואיך שהוא, בין לבין - נכתב לו פוסט. ואז נעלם.
ומצאתי אותו! אז אחרי כל ההקדמה המפרכת - הנה הוא..

אלבום שהכנתי בהזמנה (אלבום ברכות מאם לבנה.. שסיים קורס חשוב) , לפי ההדרכה של יעל יוציס הקונדסונית - אחד המומלצים. הוא קל, מהיר יחסית, ויש בו המון מקום לפרשנות ותוספות.
באלבום הזה יש מקום לכ - 20 תמונות, והוא בנוי כולו מבסיס קראפט (מומלץ - נוח לעבודה, נחתך בקלות..) ומעוד 3 דפי 12*12 (וכן.. היו שאריות) מהממים שקיבלתי פעם מחברה טובה (תודה נוגי!) והתאימו בול לפרוייקט.









לא מתאפקת.. כרגיל.. סרטון קצר.


היצירה השניה - הזמנה של אם לבתה החיילת (נחשו מה תפקידה בצבא..) - קופסת ארגון לשים על השולחן -


ובתוכה.. מחברת קטנה עטופה, מראה , פתקים, עט, קופסא קטנה, פנקס והכי חשוב - ברכה מהמשפחה, ממוגנטת - כך שאפשר להוציא ולשמור..
השתמשתי בהדרכה מכאן - עם שינויים קלים במידות.


הדפים, חוץ מהסגול, מהסטאק הזה , שאני מקווה שיחזור למלאי במהרה.. תמיד טוב שיש קצת שחור ולבן.


וגם פה, ברור.. סרטון קצר..


זהו להפעם, מקווה לא להיעדר ארוכות בפעם הבאה.
המשך חופש מהנה לילדים ואורך רוח להורים..
אשמח לתגובות, מיכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תגיבו..