יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

הנה מתחילה לה עוד שנה - בבית ספר ובגנים

עוד שנה התחילה  - הפעם לשמחתי רב הילדים נשארו באותה המסגרת, דבר מרגיע מאוד לטעמי.
השנה הכנתי לפרטיים שלי את הההפתעה הזו ליום הראשון - 




ואז הכנתי עוד כמה מתנות לילדי חברות שביקשו:

זה בעצם לפי הדרכה של יעל (קונדסונים קטנים ועוד, ההדרכה כאן) - למעמד לתמונה, שהוספתי עליה כיס קטן לשים בו פינוק.



מהצד השני:



איך עושים את הכיס? הכי פשוט (סליחה.. אפילו לא צילמתי..)

לוקחים קארדסטוק (אני השתמשתי בעבה - 250/300 גר') בגודל ½3 * ½3 אינטש.
חורצים בשלוש פאות ב ½ וב 1 אינטש.


מקפלים, ואח"כ חותכים לפי הסימון הבא:

שמים דבק - אני השתמשתי בדו"צ חזק - לפי הסימונים, ואז מדביקים, את הכיס.
תזכורת..


על הכיס הוספתי מדוגם בגודל ⅜1* ⅜2.

ואז.. ואז הכנתי גם לי הפתעה. שממש מזמן רציתי, מאז שראיתי את ההדרכה שלה בבלוג של עדי - הסטודיו של עדי. כאן.
הדרכה קלה מאוד, מחומרים לא מתוחכמים. כמו שאני אוהבת..



ועכשיו אני ממש מוכנה לעבור הלאה.. לראש השנה 😉
תודה לכל מי שביקרה.. נתראה בקרוב.
תמיד שמחה לתגובות, מיכל.

3 תגובות:

  1. גם ללקט הדרכות ממקורות שונים זו עבודה.
    והתוצרים, מקסימים. בהחלט מתחשק לחזור ככה לבית הספר.

    השבמחק
  2. מיכלי, את כזו מקסימה! אני כל פעם מתפעלת מזה שאת מוצאת את הסבלנות והזמן לדאוג לכל מי שמסביבך ❤❤ וכמובן שהתוצרים נפלאים 😘

    השבמחק
  3. מיכלי אין עליך!! כישרון יחד עם תשומת לב לסובבים והתוצאות מדברות בעד עצמן. מחכה לפגש נוסף שלנו ��

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..