יום רביעי, 8 בספטמבר 2021

שנה חדשה

 השנה שעברה לא הייתה כל כך טובה אלינו. קורונה, סגרים, שינויים בעבודות, חוסר מוזה..

אבל אז, במחשבה שנייה, השנה הייתה מצויינת! נכון, עם הקורונה אין מה להתווכח, אבל הסגרים היו זמן משפחה נהדר, השינויים בעבודה (לא שלי, של בעלי) - הובילו למציאת עבודה טובה ומתאימה מקודמתה, וחוסר המוזה הוביל ללימודים גרפיים חדשים (כי זה מה שאני עושה כשנגמרת לי המוזה. לומדת) שאני בטוחה שיצאו מהם רק דברים טובים..

הבלוג שלי הוזנח מאוד, וכהחלטה לשנה החדשה, אני מתכוונת לנסות להחיות אותו. בלי נדר.

אולי יהיו בו פחות הדרכות, אבל את היצירות שלי אחזור לצלם ולפרסם. גם משהו.

והנה הראשונה:

ברכה/ מארז מתוק ממש לראש השנה. חמש דקות עבודה, מבטיחה.


    ככה הוא נראה מבתוכו. נכון מתוק?


    מה צריך?

1 בסיס בגודל ½3 * ½11אינטש

1 בסיס (לחבק) בגודל 1 * 12 אינטש

פאנץ' / תבנית חיתוך, מעוגל. קוטר של לפחות 5 ס"מ

דבש קטן (חד פעמי, כזה שקונים בשקל)

דבק ספוגי פופ אפ

קישוטים..

איך עושים?

מצורף הסרטון, זה כל כך פשוט שהפעם לא צילמתי בתמונות. הנה ההסבר.

את הבסיס הגדול חורצים במימד של ה ½11 ב ½3, 4, ½7, 8, ומקפלים לפי סימני הקיפול.

בריבוע השמאלי שנוצר חותכים בעזרת פאנצ' או תבנית חיתוך עיגול או צורה מעוגלת אחרת, ובה מדביקים את הדבש בעזרת חתיכה קטנה של דבק דו"צ עם נפח.

את החבק חורצים ב ½3, ⅛4, ¾7, ⅜8.

מקפלים, מורחים דבק וסוגרים לחבק.

מקשטים.. מוסיפים בתוכו ברכה, וסיימנו.



שנה טובה. שנה של שלווה ובריאות.

שנה של הגשמת משאלות..

כל שתבקשו לו יהי.

מיכל.


3 תגובות:

  1. גדולה! כבר מממשת איחולים...

    השבמחק
  2. התעגעתי! איזה כיף לראות פוסט שלך ועם הדרכה כל כך חמודה. בהצלחה בכל ההתחלות החדשות, כבר מחכה לראות מה תעשי עם לימודי גרפיקה. בטח מטעמים :-)

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..