יום שבת, 9 באוקטובר 2021

pinwheel party

סיפור שהיה כך היה..
לפני כשבוע חיכתה לי מעטפה בדואר. הכי כיף דואר. יותר כיף.. כשכתוב עליו שהוא מאפרת. בקושי התאפקתי עד שהגעתי הביתה.. בתוך המעטפה - ערכה של pinwheel party - חותכנים וסטנסיל שמאז שראיתי אותם אצל אפרת בבלוג - TWO LEFT HANDS (תציצו! כדאי לכן ממש), רציתי אותם.. אפילו ניסיתי לקנות אותם, אבל לא היה במלאי מלא זמן וקצת התייאשתי. וחוץ מזה.. היה כרטיס (מהמם, חייבת לציין), שבו כתבה אפרת שהיא לא צריכה את הסט כי יש לה חדש, והיא בטוחה שאני אצליח לעשות איתו דברים יפים.. אז לקחתי את זה בתור משימה, וכל השבוע שיחקתי לי.. והנה מה שיצא.

כרטיס אחד - מנסה..

חתכתי שבשבות בכל מיני גדלים, צבעתי בדיו בצבעים שונים, הוספתי קצת נקודות אמייל צבעוניות ומנצנצות, ויש כרטיס!


מקרוב..


כרטיס שני, כבר השתכללתי..


הפעם צבעתי שכבה אחת בעזרת ה versa mark. זו בעצם לא צביעה. החתמתי את הסטנסיל, על זה, אבקת הבלטה וחימום באקדח חום, ואז את השכבה השנייה הצבעונית.
קצת קישוטים, הכל מתוך הסט.
בצילום שמתי שאריות מהניסיונות הקודמים. כמה שזה מוסיף!


חרגתי ממנהגי והשתמשתי בברכה באנגלית. עשיתי חיתוך שלוש פעמים והדבקתי שכבה על שכבה. 
אני עדיין לא אוהבת ברכות באנגלית, אבל זה יצא מהמם..


כרטיס שלישי - מיצוי יכולות


הפעם כבר עשיתי הכל.. החתמה בעזרת הסטנסיל ישירות על הדף (אוי , כמה חסרו לי חותמות שכבות בשלב הזה..), תוספת של כמה שבשבות חתוכות, לאפקט התלת מימד, גבהים שונים, ולסיום סיומת - מעגל חשמלי קטן..
נכון שזה נפלא?




תודה לאפרתי המקסימה שפינקה אותי, גם בחומר, אבל בעיקר ברוח..
שבוע טוב!
מיכל.

תגובה 1:

אשמח אם תגיבו..