יום ראשון, 25 בספטמבר 2022

ש-א-נ-ה-טובה!!

 אני לא יכולה לוותר על פוסט בראש השנה.. אז נכנסתי לבלוג, מה שלא עשיתי הרבה זמן..

והוא נראה לי עצוב..

לא ביקרתי אותו הרבה השנה, למרות שאני ממש לא מפסיקה ליצור, אבל הכל הולך יותר קשה, יותר לאט, והצילומים תמיד נדחקים לתחתית סדר העדיפויות.

אז הנה החלטה לשנה החדשה - לבקר פה יותר, לצלם ולתעד קצת יותר באדיקות ולהמשיך להנות מהיצירה.. 

אני בטוחה שתהיה ככה שנה יותר טובה!

ואחרי ההחלטות..

מה היה לנו השבוע?

הייתה סדנה מהממת לבנות המושב, יצירה של כרטיסי שנה טובה, במגוון טכניקות:





התוצרים שלהם היו יפהפיים, וכל כך שונים אחד מהשני..


אבל זה לא הכל!

התנדבתי להעביר שיעור בבית הספר, בכיתה של בת ה -7..

הכנו כרטיס לפי הדרכה של סמדר , פופ אפ נפתח. סמדר לימדה תפוח.. אני עשיתי הסבה לדבורה. היה מעולה!! 

כמה תמונות, בלי פנים..


ולסיום סיומת, גם עשיתי כמה כרטיסים חדשים , עם סטנסיל ממש מגניב במיוחד לראש השנה -









דומים.. אבל שונים. וממש מהנים!

שתהיה לכולם שנה טובה.

שנת אושר, בריאות ואהבה.

שנה של המון יצירות חדשות,

שנה של דברים חדשים..

ניפגש בשנה הבאה.. מיכל.


תגובה 1:

אשמח אם תגיבו..