יום שני, 6 ביולי 2015

קיץ בא ושוב זה חם..

עם הקיץ הגיעו גם כרטיסי הקיץ..
לשמחתי נערכה החלפה בקומונת "מקום קטן בלב ליצירה" וניתנה לי ההזדמנות להכין כרטיסים בנושא קיץ..
עם טוויסט קטן - ההגדרה הייתה גלויה.

בשמחה ובגיל ניגשתי לאוסף הגלויות שלי (כן, כן,אני מאלו שאוספים.. הכל בערך) ששמרתי מאז שהייתי ילדה.
בחרתי לי שתי גלויות, ועליהן עיצבתי את הכרטיס.

ככה הן נראו לפני..



כרטיס אחד, כבר הגיע ליעדו - הנה הוא:

תודה למיכל, ציפורים בראש, על אלמנט הכפכפים המקסים. קיבלתי אותו ממנה מזמן והוא חיכה בסבלנות לתורו.


והכרטיס השני עוד לא הגיע.. אבל נמאס לי לחכות. דואר ישראל לקח את הזמן..


    
הנה שניהם יחד, עם הכרטיסים הקטנים שצירפתי:



בשני הכרטיסים השתמשתי באותיות היפהפיות של יעל יניב.. שמשדרגות כל עבודה.
את שני הכרטיסים אני מצרפת לאתר קיץ ב scrappy hands.


פינת הרכישה המוצלחת

הפעם בפינה  - נקודות דבק! נכון שאפשר להדביק הכל עם דבק UHU או אפילו דבק פלסטי פשוט, אבל נקודות דבק הן שדרוג אמיתי..

נקודות בגליל





נקודות יחידני


נקודות הדבק מגיעות בגליל (או עבר דבק) או בצורה יחידנית (לכל נקודה יש את פיסת השקף אליה היא צמודה).
עקרון השימוש - לוקחים נקודה - שמגיעה בהמון גדלים שונים, מדביקים אותה מאחורי האלמנט. וזהו! יציב, חזק, מהיר, נגיש, לא נראה לעין במוצר הסופי ולא מלכלך! שדרוג אמיתי..
הנה דוגמה לשימוש בנקודת דבק:
פשוט מדביקים את הנקודה על האלמנט, ואותו על הכרטיס.. שנייה עבודה ותוצאה נהדרת!

מאחלת לכולם קיץ נעים, כמה שפחות חם, עם המון ים..
אשמח אם תשאירו תגובה. מיכל.

7 תגובות:

  1. ואוו!! הכרטיסים מושקעים כל כך!! יצא צבעוני ומשגע! אהבתי :)

    השבמחק
  2. הכרטיס עם הכפכפים מושלם!!! איך שתקעת אותם בחול... מקסים

    השבמחק
  3. כרטיסים הורסים!!!
    איזה השקעה ויפים

    השבמחק
  4. כרטיסים מקסימים וקייצים ביותר!!

    השבמחק
  5. כרטיסים מקסימים ומשמחים!!!

    השבמחק
  6. הגיע! הגיע!!! וזה שלי!!! וזה מקסים!!!!!
    תודה מותק♥♥♥ אני כ"כ אוהבת את הכרטיס הזה. היום ליטפתי אותו שוב.
    גם הכרטיס השני מקסים, אבל באאארור ששלי יותר....

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..