יום ראשון, 7 ביולי 2019

כרטיסיות או לא להיות (סתם חרוז מתבקש..)


אני מאלו שמשתמשים ב"צד השני" של דף הכרטיסיות (משמע - לא משתמשים בכרטיסיות..), project life זה ממש לא אני, ואגירת כרטיסיות לתפקיד עתידי - זה בטח לא אני..
אז רציתי להראות לכן למה אני כן משתמשת בהן, כמה טיפים קטנים (ואולי ברורים מאליהם) שהופכים את הכרטיסיות למצרך מבוקש אפילו אצלי 😉

תגית למתנה

לפעמים נרצה לתת מתנה של הרגע האחרון, ואפילו לכרטיס פשוט אין לי זמן. או שאולי.. זו מתנה קטנה של תשומת לב - ולא מתחשק לנו להשקיע גם בכרטיס ומעטפה..
אז אני פשוט מכינה תגית למתנה או - יוצרת כרטיסון מכרטיסיה. מוסיפה עליו חותמת / מדבקת ברכה ומצרפת למתנה (קשורה בעזרת חוט אופים כמובן).




סימניה


כי אף פעם אין מהן מספיק..
בתור תולעת ספרים ידועה אני תמיד צריכה סימניות. לסימניות יש תכונה מעניינת (בדומה לקרובות המשפחה שלהן - הגרביים), להיעלם! בדיוק כשצריך אותן. ואז אני נאלצת להשתמש בכל פתק הבא ליד כדי לתחוב לעמוד בו אני כבר לא יכולה להשאיר את העיניים פקוחות.
אבל.. מאז התפתחות עולם הסקראפ אצלי בבית - לא עוד!
כרטיסיות יכולות לשמש סימניה מצויינת והכי הכי פשוטה להכנה -


מעגלת פינות - המעגל הזה פשוט מושלם, כי הוא ממש קל ללחיצה , מדוייק, וכי יש שלוש מידות שאפשר לבחור - בפאנץ' אחד!


רק צריכה להוסיף איזה כיתוב - ומוכן לי!


פנקס


ברגע של צורך בקניות, רכשתי לי כמה פנקסים פשוטים בחנות לציוד משרדי, וכל פעם שאחד מבני הבית צריך פנקס (כולם צריכים איך שהוא, גם זו שלא יודעת לכתוב עדיין) - אני מפנקת אותם באחד.

דף כרטיסיות שחתכתי,


מתוך הסטאק המושלם של אושרת - רגעים קסומים :



מתאימה לגודל ומדביקה, אפילו המאטינג הטבעי של הפנקס התאים לי..


מוסיפה קצת קישוטים.. מדבקה של TEA & SODA ונקודות דביקות,


והנה הוא עם עוד שני חברים, כי זה נחטף פה!



ואחרון חביב אך מתבקש..

כרטיס ברכה


את הכי בנאלי - השארתי הפעם לסוף.
יש אינספור וריאציות - אפשר פשוט להדביק את הכרטיסיה (לדעתי עדיף להוסיף מאטינג), ואז להוסיף ברכה -


אפשר להשתמש בגזירה מעניינת של הכרטיסיה - כמו כאן -
חתכתי את הכרטיסיה לרצועות, לא שוות בגודלן, והוספתי ברכה .


או כאן - שאריות שנוספו לכרטיסיה, ועד כרטיסיה מתאימה שגזרתי ממנה אלמנט-


ואחרומה חביבה..
לקחתי כמה כרטיסיות אלמנטים.. (דף הכרטיסיות - מכאן)


גזרתי אותם,


והדבקתי אותם על תגיות, ועל שארית דף.. את כל זה שמתי על הכרטיס..


קצת קישוטים והכרטיס מוכן. כאשר העניין העיקרי נוצר כאן מהאלמנטים והשכבות..


 זהו. עד כאן להיום.
תהיו בריאות,
תשמרו כרטיסיות,
ותכתבו לי תגובות 😉

באהבה, מיכל.


תגובה 1:

אשמח אם תגיבו..