יום שבת, 3 באוגוסט 2019

צמידי נייר - יצירה עם ילדים, הדרכה

כמו בכל חופש אני מכינה המון הפעלות לילדים, עושה חצי מהם ומרוצה עד הגג.
השנה - לקחו לי את התפקיד! המהממת בת ה 13, אירגנה קייטנה של 10 ימים לאחיה הקטנים - תאמינו לי.. היא יכולה לעשות קייטנות כבר עכשיו! הכל מתוכנן, מתוזמן, מאורגן.. וקסם של קייטנה.

אז נשאר לי לשחק.
הכנתי קובץ סילואט (ולמי שאין - גם קובץ PDF שאפשר פשוט לגזור), של צמיד.
כזה.
הוא מתאים החל מהגיל שיודעים לגזור, ועד .. 120.
את הקבצים תוכלי למצוא אם תגללו למטה..


איך עושים?
שולחים לחיתוך בסילואט, או גוזרים לפי קובץ ה PDF. אני השתמשתי בנייר , אבל טיפה עבה יותר. זה יותר נוח לצמיד. יש בכל חנות עם חומרי יצירה. שלי מפה.
סילואט - למי שלא התנסתה עדיין, זה בשיטת print & cut - קודם שולחים להדפסה במדפסת רגילה, ואז שולחים לחיתוך.
הדרכה מעולה של לירון - כאן .


צובעים. גם את הדג, וגם את המלבן של הצמיד. (טושים רגילים עבדו לילדים מצויין..)


גוזרים את הדג לפי התמונה.


ומדביקים את שני החלקים במיקומם המדוייק.


חותכים (מי שיש סילואט.. חתוך כבר..) , לפי הסימון.


גם בצד השני.


מכניסים חתך בחתך כדי לענוד את הצמיד.
הנה תזכורת לאיך יוצא..


ואז .. לבקשת בת ה4 (דגים זה נחמד.. אבל.. איך לומר בעדינות.. פחות!) הכנתי גם פרפר. והיא עבדה לבד!
את הפרפר עושים בדיוק אותו דבר - גוזרים אותו בדיוק באמצע.



חיכיתן בסבלנות.. הנה הקבצים!

כאן ניתן להוריד את קובץ הסילואט - צמידי דג ופרפר סילואט
וכאן את קובץ ה PDF - צמידי דג ופרפר PDF.

זהו! הולכת לשחק 😉
חופש נעים ויצירתי, עם המון פעילויות וגם קצת מנוחה..
שמחה לתגובות. מיכל.

2 תגובות:

אשמח אם תגיבו..